Çerez Örnek

Kalite Yönetim Birimi

Günümüz bilimsel alanda başarılı olabilmenin yolu hızlı değişime ayak uydurabilmekten geçmektedir. Bilimsel araştırmalarda ve bu amaç doğrultusunda verilen hizmette verimliliği ve kaliteyi sağlamak ve zaman içerisinde geliştirmek rekabet gücünü artırmada anahtar unsurlar olmakla beraber yüksek rekabet gücü Kalite – Maliyet – Hız kriterlerinin her birinde üstünlüğü gerektirmektedir.

 

Bir kuruluşun başarı performansındaki temel faktör hizmetlerinin kalitesidir. Dünyada araştırmacıların kalite açısından beklentilerinin giderek daha yüksek olma eğilimi yaygınlaşmaktadır. Bu görüşle birlikte, performansa, yoğunluğa ve maliyete bağlı olmaksızın etik kurallar çerçevesinde sürdürebilirlik kalite yönetimi başarının en önemli ve temel basamaklarından birini oluşturmaktadır.

 

Kalite Yönetim Sistemimiz, TS EN ISO 9001:2015 Standardı kapsamında onaylanmış olup Merkezimizde bilimsel araştırma yapanların beklentilerine en hızlı şekilde cevap verebilen, hatta bu beklentileri ondan önce sezerek standartlarını yükselten, daha fonksiyonel, daha gerçekçi kalite özelliklerine sahip hizmet ve hizmetleri kullanımında bilimsel ve etik ilkelere sahip bir üretici olmanın sorumluluğundan hareketle oluşturulmuştur.

 

Bu bağlamda Merkezimize ilettiğiniz memnuniyet, şikayet veya öneri sizlere daha iyi hizmet verebilmek için değerlendirilmektedir.

  • Şikayet ve Öneri Bildirim Formu (tıkla)
  • Araştırmacı Memnuniyet Anket Formu (tıkla)

 

 

Kalite Yönetim Sorumlusu

 

Doç. Dr. Çinel KÖKSAL KARAYILDIRIM

Tel No: 0232-311 4951


Ege Üniversitesi

EGE ÜNİVERSİTESİ